Thursday 17 January 2013

#RCI: Tiba-Tiba Azmin Ali Panas Punggung...




Sekarang sedang berlangsung siasatan Suruhanjaya Di Raja bagi isu pendatang asing di Sabah. Seperti yang kita semua sedia maklum, beberapa hari kebelakangan ini keterangan-keterangan yang diberikan oleh saksi-saksi banyak yang terkena kepada pihak kerajaan BN.

Apa lagi ???

Bersorak-sarailah juak-juak pembangkang menghentam BN dan Umno....

Tup....tup....tiba-tiba sahaja semalam si lelaki jamban PKR, Azmin Ali bersuara menyatakan ada percubaan untuk mengaitkan Anwar Ibrahim dalam penyiasatan yang sedang berlangsung.
Timbalan presiden PKR Azmin Ali mendakwa parti itu menerima maklumat bahawa terdapat cubaan pihak tertentu untuk mengaitkan siasatan suruhanjaya siasatan diraja (RCI) berhubung isu pendatang tanpa izin Sabah dengan ketua umumnya Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Menurutnya, PKR sudah menjangka bahawa perkara itu akan ditimbulkan kerana ia didakwa satu jalan mudah bagi Umno dan BN untuk mengatasi isu berkenaan.


"Kita sedang meneliti perkembangan ini, saya dapat maklumat-maklumat akhirnya akan dikaitkan dengan Datuk Seri Anwar Ibrahim... Semua masalah dalam negara akan dikaitkan dengan Datuk Seri Anwar Ibrahim," kata Azmin.

Pelik kan ???

Tiba-tiba Azmin mula terasa panas bontot.....

Kenapa hah ?

Hanya dia dan Anwar yang tahu kenapa mereka gelabah.....

Sebelum nama Anwar Ibrahim dan namanya keluar adalah lebih baik dia beritahu awal-awal bahawa nama Anwar akan dikaitkan. Bila keluar nama mereka nanti, maka cepat-cepatlah dijawab itu semua fitnah....fitnah....fitnah....

Min....kalau tak makan cili jangan bimbang  pedasnya tidak akan terasa.....


No comments:

Post a Comment