Friday, 3 May 2013

#Bangla #KLIA Kebanjiran Bangla Di KLIA

Yahooo!!!!

2 hari lepas kecoh kata ramai bangla mendarat di KLIA. Konon-kononnya pengundi hantu untuk mengundi pada pilihanraya yang akan datang. Siap ada sumber-sumber yang konon-konon boleh dipercayai. Pilot la, ground crew la, pastu amik gambar bangla berbaris ngan bas kat luar airport. Dan konon-konon ada chatered flight dari BKI (Kota Kinabalu) ke KUL (Kuala Lumpur) dengan no penerbangan start dengan no 8 (contoh MH 8***) khas untuk bawa pengundi hantu (bangla la konon2nya..konon ek)

Ok...meh sini aku citer kat korang sikit apa yang aku tau dan base on pengalaman aku yang ddk kat sabah ni..jangan nak wat propa okay.

1st -Kebanjiran bangla di KLIA dari Sabah - wei...nak tergelak aku dgr statement ni. aku admit mmg ramai bangla kat Malaysia ni..Siap leh wat perkampungan bangla lagi..tapi tu kat KL nun..yang mmg existing ramai pekerja bangla..kat Sabah ni mana nak cekau bangla. Bangla x diterima kat masyarakat sabah occay. Even pekerja kontrak dia kat sini mmg pekerja local dan pekerja dari Indon dan Filipina yang ada permit. Datang Sabah sendiri dan kalo korang leh cari 50 orang bangla pun dah cukup bagus. Jadi..kenyataan bangla dibawa dari Sabah adalah MENGARUT dan TAK MASUK AKAL..MKB biasa landing kat KLIA dan nampak ramai bangla beratur masuk kerja kat Malaysia secara sah..dari dulu lagi..so jangan nak speculate bukan2..

2nd - Chatered Flight - AirAsia dengan MAS kan ada wat promosi untuk hari mengundi. dan kepada sesapa yang x penah naik kapal terbang atau naik sekali sekala (bukan nak mengata, just maklumkan..takut sentap) meh MKB nak bagitau. Untuk hari-hari tertentu (hari perayaan, cuti sekolah dan ofkoz PRU13), memang akan ada penambahan penerbangan sebab suma orang gunakan peluang ni nak balik kampung. MKB sendiri pernah naik flight dari SDK (Sandakan) ke KUL (Kuala Lumpur) dengan no penerbangan MH8***. So, ada apa hal? Raya setaun sekali punnnn, mmg ada extra flight, apatah lagi PRU yang 5 taun sekali ni. Jangan kata parti A je,..even parti B pun akan sponsor pengundi dia balik mengundi. Flight penuh, MAS dan AA tambah flight. Xde flight kan ada puak yang bising kata ada konspirasila itula inila..Apa Pun Nak Dipertikaikan/Difitnahkan/Diekspolitasikan (APND)..WATEVER.....

Apapun..tahniah kepada MAS dan AA sebab sediakan penerbangan tambahan untuk orang2 macam saya yang nak balik mengundi..Korang suma,..mengundi la dengan bijak..jangan pandai KOMPLEN jer...



3 comments:

  1. wellsaid bro!!!
    bangla kat sabah?? mabuk kut yg buat cerita tu wahahahaha..ni mesti kes x pernah dtg sabah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111




      (((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







      Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111

      Delete
  2. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete